miercuri, 17 iunie 2009

O TARA DE TAMPITI?


Ceausescu ne-a zis sa stam la “locurili” noastre ,
Iliescu ne-a facut GOLANI ,
Basescu ne face TAMPITI…
Ne-am obisnuit sa fim jigniti, calcati in picioare, fara sa ripostam prea mult. Ne cam meritam soarta… ni s-a solicitat mereu sa ne gandim la copii, la ai altora, pt ca la ai nostri nu se gandeste nimeni. Ni se spune ca suntem sector neproductiv. Ce sa producem: sarma, cuie? Macar acum am aflat ca producem ceva: tampiti. Toti se pricep la ce ar trebui sa faca un profesor la catedra dar sunt putini cei care ar dori sa ne ia locul. Multumirea sufleteasca, putina cata e, nu tine de foame. Din nefericire. As oferi cu placere locul meu pentru o luna unui voluntar din minister sau, de ce nu, de la Cotroceni. Ma bucur ca atatia tampiti au reusit sa castige premii, concursuri importante peste hotare! Asta imi mai da o speranta, ca oricare dintre noi, tampitii, daca-si pune in minte, poate deveni presedintele acestei tari! Asa ca tampitei,strangeti randurile si dati un alt presedinte.
Eu nu ma simt tampita, tocmai pentru ca acest tovaras navigator e ca in bancul acela cu tipul care mergea pe contrasens. Tampitul este el. Mie mi-ar placea sa il am si eu in fata, sa il vad ca are tupeul sa imi dea lectii, tocmai ca sa irosesc un scuipat pe fata lui. Atata vreme cat nu stim sa ne alegem conducatorii, e ceea ce ne trebuie. Eu lucrez in invatamant, am creat tampiti, dar de ce sa raman acolo? Nu am bani sa-mi iau casa, nu am bani sa traiesc, iar acest nesimtit ,pe care il platesc din impozitele pe care cu gratie mi le ia statul , are tupeul sa ma faca pe banii mei tampita. Tin sa va anunt, cetetene Basescu, ca fac ceva pe dumneata, stimate umbra de intelectual cu urme de eba si udrea, tin sa va anunt ca sunt incantata de grija paterna pe care o purtati tarii si ca de-abia astept sa proslavesc marirea tarii in pedelismul luminat pe care il veti creste la radacina marii voastre fapturi.
Comunicat rage rrpress
Ieri tov. Traian Basescu, presedintele Republicii bananiere autohtone, presedintele consiliului de ministrii, presedintele consiliului de dezaparare nationala, presedintele consiliului superior al celor cu legaturi la ochi, presedintele comitetului udatorilor cu „wisichi”, prersedintele apararii etc…..a facut o vizita de lucru, insotit de tov. EBA, fica de nadejde si mostenitoarea traditiilor revolutionare ale mult iubitului si stimatului tov. T. Basescu, , pe la o scoala generala, unde a dat pretioase indicatii de progres si civilizatie pentru scoala romaneasca. De mentionat ca iubitul nostru conducator nu a mai vizitat vreun locas de invatamant sau cultura de peste 40 de ani , in bogata-i sa activitate, si nici nepretuita EBA nu a mai trecut pragul vreunei asemenea institutii de peste 15 ani.
Cu dezinvoltura-i caracteristica, mostenita si de EBA, presedintele nostru iubit a glumit cu gazdele ca si atunci cand a calcat pragul scolii, in calitate de elev, nu s-a prea omorat cu invatatura, ca nu prea pretuia dascalii, mai fuma prin WC, ca mai scapa prin cate o bodega, cate o taverna din port, pentru completarea studiilor si pentru a-si cladi cariera pe scoala vietii practice, prin asemenea institutii. De remarcat ca si mostenitoarea EBA a impartasit cu totul o asemenea conceptie despre lume si viata, conceptie pe care unii o numesc filozofie de viata, dar cum iubitul nostru presedinte i se cam face rau cand aude despre filozofie, cultura, invatamant lucru auzit ca s-a mai intamplat unui demnitar, al unui guvern condus de un cancelar al Germaniei, din timpul razboiului. Cum ora este inaintata ne oprim aici cu reportajul, vom reveni cu amanunte in relatarile viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu