sâmbătă, 31 decembrie 2011

INTREBARI SI... POSIBILE RASPUNSURI LA SFARSITUL ANULUI


Stau si ma gandesc in aceasta vreme mohorata care se intrevede departe la orizont ,dar mai intotdeauna,

sfarsitul de an imi ridica de fiecare data o multime de intrebari.

Imi zic...ca mai trecut un an din viata mea mai mult sau mai putin plin de evenimente.

M-a marcat intr-un anume fel? Mi-a schimbat modul de viata? Sunt mai inteleapta?Am inteles vreun sens din tot ce mi s-a intamplat? Raspunsul este relativ la fiecare intrebare in parte.

Stiu sigur ca am trait,ca am retrait,memorat sau ratat anumite secvente,dar este viata o secventa din anume ceva'?Nu stiu...raspunsul e tot o intrebare ceva de genul...exista o putere nemarginita incat sa creeze o stinca asa de mare care sa n-o poata ridica?

Nici asta stiu!!!



Intr-o biblioteca sunt atatea ganduri care stau necitite si nestiute cat nici cu vom cuprinde vreodata cu imaginatia.Ma sperie acest lucru ...linia intre real si nebunie e foarte subtire.

Pot spune doar ca anul e pe sfarsite si am cunoscut oameni,prieteni,am plans,am ras,am dormit,am dansat,m-am bronzat,m-am bucurat,am suferit...s.a.m.d.Totusi care este sensul? Si de unde mi s-a permis asa o onoare sa pot simti toate acestea?

Am deprins o cunoastere de caractere,mi-am imbunatatit aprecierea unor valori,binenteles la nivelul microscopic al existentei mele si raportate la tot ceea ce reprezint.Sigur ca din acest considerent toate aceasta au o toleranta de eroare tocmai prin ceea ce sunt in momentul de fata.

Sunt o persoana care cred mai mult in idei decat estetic si ma bucur ca in sfarsit mi-am facut curaj sa recunosc.



Judecata sau nu ,de cei care se uita cu lupa pe bloguri dindu-si cu parerea,afirm ca fiecare are dreptul sa gandeasca ,sa nu fie influentat si sa aiba curajul sa spuna ce gandeste chiar si intr-un jurnal virtual.Desigur sunt multe moduri de a-ti exprima existenta, intamplatoare sau nu, si sa existi gandind ca o entitate infima in univers;eu am ales-o pe aceasta fiind la indemana si cea mai usoara de altfel



Sunt un pic prea filozofica la sfarsit de an afectata de insomniile ce se rotesc in jurul meu in ultima vreme amenintandu-ma cu pierderea rationalitatii si aburindu-mi ochelarii in fata monitorului.

Pentru toti cei care imi sunteti dragi, sa va dea Dumnezeu sanatate, fericire, pofta de viata si bucurii cu nemiluita, sa aveti parte de tot ce e bun si frumos in noul an .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu