miercuri, 29 decembrie 2010



Mai intotdeauna, sfarsitul de an imi ridica de fiecare data o multime de intrebari.
Imi zic...ca mai trecut un an din viata mea mai mult sau mai putin plin de evenimente.
M-a marcat intr-un anume fel?mi-a schimbat modul de viata?sunt mai inteleapta?am inteles vreun sens din tot ce mi s-a intamplat?Raspunsul este relativ la fiecare intrebare in parte.
Stiu sigur ca am trait,ca am retrait,memorat sau ratat anumite secvente,dar este viata o secventa din 'anume ceva'?nu stiu...raspunsul e tot o intrebare ceva de genul...exista o putere nemarginita incat sa creeze o stinca am asa de mare care sa n-o poata ridica?
nici asta stiu!!!
Intr-o biblioteca sunt atatea ganduri care stau necitite si nestiute cat nici cu vom cuprinde vreodata cu imaginatia.Ma sperie acest lucru ...linia intre real si nebunie e foarte subtire.
Pot spune doar ca anul e pe sfarsite si am cunoscut oameni,prieteni,am plans,am ras,am dormit,am dansat,m-am bronzat,m-am bucurat,am suferit...s.a.m.d.Totusi care este sensul?si de unde mi s-a permis asa o onoare sa pot simti toate acestea?
Am deprins o cunoastere de caractere,mi-am imbunatatit aprecierea unor valori,binenteles la nivelul microscopic al existentei mele si raportate la tot ceea ce reprezint.Sigur ca din acest considerent toate aceasta au o toleranta de eroare tocmai prin ceea ce sunt in momentul de fata.
Sunt o persoana care cred mai mult in idei decat estetic si ma bucur ca in sfarsit mi-am facut curaj sa recunosc.
Judecata sau nu ,de cei care se uita cu lupa pe bloguri dindu-si cu parerea,afirm ca fiecare are dreptul sa gandeasca ,sa nu fie influentat si sa aiba curajul sa spuna ce gandeste chiar si intr-un jurnal virtual.Desigur sunt multe moduri de a-ti exprima existenta, intamplatoare sau nu, si sa existi gandind ca o entitate infima in univers;eu am ales-o pe aceasta fiind la indemana si cea mai usoara de altfel
ne spunem mereu ca avem nevoie de o pauza...pauza de ce?ca sa incepem alte activitati mai putin solicitante?Nu exista o pauza doar o fluctuatie a momentelor de concentrare.
Sunt un pic prea filozofica la sfarsit de an afectata de insomniile ce se rotesc in jurul meu in ultima vreme amenintandu-ma cu pierderea rationalitatii si aburindu-mi ochelarii in fata monitorului.
Pentru toti cei care imi sunteti dragi, sa va dea Dumnezeu sanatate, fericire, pofta de viata si bucurii cu nemiluita, sa aveti parte de tot ce e bun si frumos in noul an

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu