miercuri, 1 ianuarie 2020

Azi...

Azi m-am gândit mai mult ca niciodată la timp şi la ceea ce am fost, ce sunt, ce voi deveni…şi am reuşit doar să zâmbesc şi să spun: am o viaţă simplă şi frumoasă! E fantastic să mă gândesc la modul cum am evoluat, cum am crescut şi m-am maturizat, dar întotdeauna alături de oamenii cei mai importanţi din viaţa mea pe care pur şi simplu îi ador: familia! Ceea ce sunt azi se datorează… fiecărui om care a făcut şi care face parte din viaţa mea, căci dincolo de orice om se află o lecţie de viaţă, o mână întinsă, un zâmbet, un cuvânt cald. Dincolo de timp ne aflăm noi, oamenii, suflete calde, vise şi zâmbete… Azi m-am simţit minunat să văd că pot privi în trecut cu zâmbetul pe buze, să-mi amintesc de lucruri naive, de zile frumoase, de lacrimi, de zâmbete, de oameni, de foşti prieteni şi amici…de jurnale şi de vise foarte dulci :D, de copilul …adolescenta din mine! Cu alte cuvinte, azi am realizat, din fericire că într-adevăr nu regret nimic din ce a fost, pentru că fiecare lucru se întâmplă cu un anume scop… Iubesc ceea ce am, iubesc oamenii, îmi iubesc familia, prietenii, îmi iubesc viaţa simplă, frumoasă, albastră si colorată !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu