sâmbătă, 10 aprilie 2010

E viata mea o trecere prin vreme?



E viata mea un vis necugetat
Scapat de sub controlul altui vis?
Sau e un joc de stele scaparat
Din labirintul unui paradis?

E viata mea o trecere prin timp
Ivita la-ntamplare dintre stele?
Sau e urmarea unui anotimp
Din nesfarsita spatiului durere?

E viata mea miracolul luminii
In universul plin de intuneric?
Sau e eroarea dulce-a ratiunii
Din mintea unui mare zeu himeric?

E viata mea o reflectare-n mare
A nesfarsitei sete de-mpliniri?
Sau e un strop absurd de alinare
Din zbaterea supremei amagiri?

E viata mea concluzia suprema
A unui gand divin de intrupare?
Sau e mereu solutia extrema
A scurgerii de clipe la-ntamplare?

E viata mea nemarginita fire
Prin care curge totu-n Univers?
Sau e un mod divin de implinire
A unui vis din struna unui vers?

Mihail Buricea

26 July 2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu