sâmbătă, 10 aprilie 2010

Oare ce caut eu aici?



Oare ce caut eu aici?Cum unde aici?Aici,pe Pamant.Aici,in Romania.Imi pun aproape in fiecare zi intrebari la care nu reusesc sa gasesc raspuns...nici ceilalti nu stiu.Oare de ce stim atat de putine lucruri?
Ce imi doresc eu este sa-mi gasesc locul.Probabil ca ma aflu la varsta asta ciudata (pentru ca nu stiu alt cuvant care sa o defineasca mai bine) la care mi-e imposibil.Vreau sa gasesc prieteni care sa ma inteleaga.Poate ca deja ma inteleg si nu-mi dau seama.Vreau unele lucruri care par nerealizabile.Sau poate ca sunt realizabile si nu vad eu asta.
Oare nu sunt egoista?Cum de pot cere celorlalti intelegere,atunci cand eu nu o pot oferi?Incerc sa ii fac pe ceilalti sa zambeasca,incerc sa nu judec,incerc sa inteleg.Poate ca nu fac destul.Poate ca,daca as face destul,viata mea s-ar schimba.Poate ca as fi o persoana mai placuta.Sau mai sociabila.Sau mai buna.Poate ca nu m-as mai simti singura.Poate...
Sa traiesti e greu.Dar toti vrem sa traim.Ne plangem ca avem atatea griji si probleme,dar toti ne luptam pentru viata.Aproape toti...Se spune despre sinucigasi ca sunt niste lasi.Mie mi se pare ca sunt curajosi.Sau nebuni.Oare nu-ti trebuie curaj sa te hotarasti sa mori?Poate ca n-am dreptate.Dar vorbesc din perspectiva unei persoane care vrea sa traiasca.Deci e greu,asta e clar.Dar de cand ne plac noua,oamenilor,lucrurile simple sau usoare?Ar fi cu siguranta mult prea plictisitor.Poate ca ar trebui sa ma bucur de surprizele mai mult sau mai putin placute pe care mi le ofera viata.Adica...poate car ar trebui odata sa incep sa traiesc!

4 comentarii:

  1. hei...buna...ma cam regasesc in descrierea ta...mi-ar placea sa mai vorbim...e gresit dak iti las id-ul meu? sau cum am putea lua legatura, daca vrei...si daca ai fost sincera in ce ai scris mai sus, cred ca vrei:P.

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa daca vrei id ul si eu voi sterge mesajul sa nu il citesc decat eu

    RăspundețiȘtergere
  3. hei...scuze... am uitat sa salvez atunci pagina si nu am stiu k mi-ai raspuns... silviutza_xd e id-ul meu...merci...ne auzim pe mess dak vrei;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. hei...nu ai mai intrat pe aici?nu mi-ai dat add pe mess:(...poate imi dai cand intrii:P

    RăspundețiȘtergere