luni, 10 februarie 2014

CE CAUT EU

EU in viata MEA ... caut sentimente reale, iubire si intelegere. caut un curcubeu care sa ma calmeze dupa o zi de furtuna. caut un zid care sa ma opreasca atunci cand gresesc, caut un balon care sa ma invete ca viata este scurta, azi esti, maine poate nu mai esti, pentru ca cineva de poate intepa de la spate, caut un baston in care sa-mi pun toate grijile. caut un dulap unde sa-mi ascund toate visele. caut libertate. caut stelele de pe cer atunci cand toata viata mea pare o noapte continua, caut soarele pentru a ma incalzi dupa ce gerul experientei m-a inghetat. caut flori sa-mi parfumeze gandurile . caut diamante care sa dea mai multa valoare lucrurilor pe care le fac. caut amintiri pentru a ma face sa zambesc mai des. caut persoane care sa ma critice, pentru a-mi descoperi defectele si pentru a le indrepta. caut un nou inceput pentru toate. caut liniste care sa-mi arate ca e mai bine sa fi inconjurat de galagie, pentru ca macar stii ca nu esti singur. caut dezamagiri ca mai apoi sa ma pot bucura mai mult de clipele care conteaza. caut o fata cunoscuta pentru a-mi da curaj, atunci cand viata este prea plina de straini. caut soapte, pentru a-mi arata ca totdeauna exista secrete. caut un om orb, care ma poate invata sa apreciez ce am si ca pot vedea lumea. caut o persoana pentru care inima mea sa bata cu putere. caut o zi in care sa nu mai ascund nimic din ceea ce simt. caut un creion colorat sa-mi nuanteze ziele cand sunt trista. caut un imposibil posibil de facut. caut ciocolata care sa-mi indulceasca ziua dupa cuvinte amare. caut ploaia pentru a-mi ascunde lacrimile. caut o promisiune. caut momente importante. caut o speranta pentru aspiratiile mele. caut un scop pentru a da vietii un scop. caut o clepsidra care sa ma invete sa pretuiesc fiecare clipa, pentru ca timpul trece prea repede. caut niste aripi protectoare care sa prinda atunci cand cad pentru ca inca nu sunt pregatita sa zbor. caut muzica ce ma poate duce intr-o alta dimensiune. caut ceva mai bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu