miercuri, 2 iunie 2010

Dragi părinţi şi elevi!



Dragi părinţi şi elevi!

In ultima perioadă aţi fost bombardaţi cu multe păreri şi zvonuri, de aceea considerăm că este necesar să vă prezentăm şi punctul nostru de vedere.
Este de ştiut, că pe lângă faptul că suntem dascăli, majoritatea dintre noi suntem părinţi sau bunici. În toate aceste calităţi am hotărât să luăm atitudine împotriva nedreptăţii. Facem acest lucru pentru viitorul nostru şi al vostru, al tuturor! Este datoria noastră morală!
Trebuie să fim modele, de aceea nu putem tolera nedreptatea fără să protestăm.
Luptăm, ca cerul României să nu mai fie umbrit nicodată de norul apăsător al minciunii, nesiguranţei, incompetenţei, sărăciei, al dictaturii şi al totalitarismului!
Vrem respect!
Refuzăm categoric ameninţările şi intimidările de orice fel! Refuzăm să mai trăim în sărăcie şi să mai fim umiliţi!
Noi, dascălii care am luat decizia să protestăm, am hotărât acest lucru pe motivul ca în viitor să nu puteţi să ne reproşaţi vreodată, voi elevii, sau copiii noştri, că puteam să luăm atitudine şi n-am făcut-o la momentul potrivit. Cum am mai putea să vă privim în ochi cu demnitate? Cum am putea să vă învăţăm ce este moralitatea, solidaritatea şi etica dacă noi am rămâne doar simpli spectatori a tot ceea ce se întâmplă în jurul nostru?
Măsurile de austeritate luate ne afectează pe toţi: pe voi, pe părinţii şi pe bunicii voştri şi pe ai noştri, tuturor.
Ce modele am fi dacă n-am lupta pentru drepturile noastre?
Nu putem permite nimănui să ne ia demnitatea!!! Ce ne mai rămâne dacă ne pierdem şi demnitatea?

A AVEA DEMNITATE ÎNSEAMNĂ SĂ NU NE LĂSĂM UMILIŢI!!!

Suntem convinşi că aveţi gândirea suficient de matură ca să înţelegi motivele demersurilor noastre!
Nu uitaţi, întotdeuna vă puteţi baza pe noi! A fi intelectuali presupune şi capacitatea de a lua deciziile ce se impun în momente de criză!

Toţi dascălii care nu se lasă îngenunchiaţi!
http://www.petitieonline.ro/petitie-p67046048.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu