miercuri, 4 noiembrie 2009

EU...


Eu sunt cine esti chiar tu sau poate sunt un el sau o ea aruncata la intamplare in univers. Cine sunt nu opresc sa ma intreb si ma caut printre clipe de viata in ravna de zi cu zi in care incerc sa cresc. Eu sunt cea care are aripi sa zboare si cea care singura si le frange atunci cand pentru altii momentul nu a fost foarte bine ales.

Cine suntem oare sau de ce suntem nu vom inceta sa aflam niciodata pentru ca in fiecare secunda de viata ne redescoperim si invatam ceva nou astfel incat eul personal se formeaza si ajusteaza cu fiecare intamplare si moment de viata.

Eu nu sunt ceea ce ai vrea tu sa fiu dar sunt cu siguranta produsul propriilor mele fapte, propriei greseli sau actiubi bune. Eu sunt faptura adusa pe lume sa inseninez viata altora si sa'mi conturez caracterul si sufletul astfel incat candva sa pot eu insumi darui o alta viata. Eu sunt la fel ca tine departe de ceea ce inseamna inima ta dar aproape de generalul fiintei umane.

Cine sunt eu? Eu sunt raspunsul ce doresti sa'l afli si nu minciuna ce ti-o faureste mintea ta...Eu sunt un om!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu