luni, 22 iunie 2009

DOAMNE FERESTE




Fereste-ma Doamne de ispita nemultumirii. Ajuta-ma sa ma bucur de miracolul vietii si de toate miracolele pe care mi le-ai daruit si mi le daruiesti. Fereste-ma Doamne de ispita de a cantari faptele altora cu alta balanta decat cea cu care imi cantaresc faptele mele. Fereste-ma Doamne de ispita fricii de moarte. Adu-mi aminte in fiecare zi ca moartea e darul Tau, pe care trebuie sa-l primesc cand vine. Fereste-ma Doamne de ispita fricii de viata. Adu-mi aminte in fiecare zi ca viata e darul Tau, pe care trebuie sa-l primesc in intregimea lui. Fereste-ma Doamne de ispita cuvintelor frumoase. Da-mi Doamne minte limpede si inima curata pentru ca si cuvintele care imi vin din minte si inima sa fie limpezi si curate. Fereste-ma Doamne de ispita trufiei si de ispita umilintei. Ajuta-ma sa invat de la oameni ce au ei mai bun pentru mine, sa ii invat pe oameni ce am eu mai bun pentru ei, si sa stiu sa aleg. Fereste-ma Doamne de ispita leneviei. Da-mi energie pentru ca sa ma creez pe mine insami, ajuta-ma sa fiu propria mea creatie in continua transformare si perfectionare. Fereste-ma Doamne de ispita lasitatii. Da-mi demnitatea de a-mi cere iertare cand inteleg ca am gresit, da-mi curajul de a-l apara pe cel nedreptatit. Fereste-ma Doamne de ispita dispretului fata de animale. Ajuta-ma sa primesc ceea ce-mi pot oferi ele bun pentru mine, sa le daruiesc ceea ce pot eu oferi bun pentru ele. Fereste-ma Doamne de ispita ideilor preconcepute. Stimuleaza-mi ratiunea si intuitia pentru ca sa accept sau sa resping, sa prelucrez sau sa adaptez oricand orice idee, inclusiv ideea de Dumnezeu.

Un comentariu: