luni, 15 iunie 2009

EU...



Sunt un fir de praf in oceanul Vietii. Nu sunt rau dar nici foarte bun. Ma invart si eu in jurul unor idealuri, fac parte din jocul unor destine umane, simple si complexe, sunt uneori trist ca nu pot face tot ce imi propun dar si fericit sa simt blandetea Soarelui, briza marii sau crudul verde al firului de iarba. Ascult pe toata lumea, incerc sa inteleg, sa iert sau sa ma bucur. Nu-mi place forfota sociala de a fi in fata, prefer discretia, sinceritatea si iubirea pentru aproapele tau. Cred intr-un Dumnezeu atotputernic care ne vegheaza si ne indruma prin instinctul nostru. Imi plac lucrurile profunde, serioase, cladite cu truda si intelepciune. Imi place tacerea si anonimatul in viata atunci cand ajuti pe cineva. Urasc minciuna, lipsa de respect fata de valori si prostia afisata. Sunt un om care incearca sa fie OM... Viata mea e ca si a Dvs. sau a altora. Cu bucurii, necazuri sau vise. Vreau sa dau ce am in plus in mine, dar sa si primesc de la DVS., sa provoc si sa fiu provocat, cu respectarea jocului civilizat, sa ma bucur sau sa ma intristez alaturi de DVS, sa va ajut sau sa ma ajutati .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu