luni, 15 iunie 2009

oamenii din jurul nostru


N-am crezut ca o sa ajung sa spun asta vreodata, dar da…trebuie sa ma feresc de anumiti oameni. Asadar: De oamenii care nu se bucura atunci cand tocmai ti-ai achizitionat ceva nou si ti se vede fericirea pe fata. De oamenii pe care i-ai ajutat. De oamenii care vin din locuri mici in orase mari, stau un timp…dar pentru ca nu si-au gasit drumul devin rai. De oamenii care nu stiu ce vor. De oamenii care habar nu au ce sa faca in viata. De cei care fac greseli gramaticale de neiertat. De cei care spun verde in fata, nu pentru ca ar avea reale argumente ci pentru ca necizelati fiind, nu stiu sa o spuna altfel. De cei care spun prea repede “Te iubesc”. De oamenii carora nu le plac alti oameni. De oamenii care te vand pentru doua pahare de whiskey gratis. De oamenii vadit frustrati ca nu pot sa iasa in evidenta. De cei care au impresia ca li se cuvine…tot. De cei pe care ii stii de mai putin de 5 ani desi…s-ar putea sa ai surprize. De oamenii nemultumiti tot timpul. De cei rai gratuit. ...de oamenii ipocriti, oamenii prosti, oamenii lasi, oamenii mandri, oamenii orgoliosi, oamenii oportunisti, oamenii fara coloana vertebrala, oamenii fara simtul raspunderii, oamenii care apeleaza la prieteni - in unele cazul prieteni falsi- ca sa se scoata din incurcatura si pentru a se apara; oamenii neloiali, oamenii nesinceri, oamenii insensibili, oamenii indirecti, oamenii lingusitori, oamenii dusmanosi, oamenii nesimtiti, oamenii invidiosi, oamenii care imita alti oameni, incercand sa fie originali, oamenii care "fac" politica in ziua de astazi, oamenii rai, oamenii falsi, oamenii-falsi-prieteni, oamenii nerespectuosi, oamenii needucati, oamenii rasfatati, oamenii inculti... Si lista poate continua... Nu imi plac oamenii care merg in cerc iar ei sunt centrul. Nu imi plac oamenii care vad probleme in loc de solutii. Nu imi plac oamenii care hiperbolizeaza nimicurile. Nu imi plac oamenii care au o pasiune pentru obsesie. Nu imi plac oamenii care zic ca pot mai mult dar nu fac. Nu imi plac oamenii care traiesc in trecut. Nu imi plac oamenii care nu inteleg ca viata nu e o repetitie. Nu imi plac oamenii care nu vad dincolo de ei. Nu imi plac oamenii care nu isi asuma vina. Nu imi plac oamenii care isi plang de mila. Nu imi plac oamenii care sunt perversi si rai. Nu imi plac oamenii care nu pot iesi din ei insisi. Nu imi plac oamenii care sunt fara pasiune si inerti. Nu imi plac oamenii care nu vad copacii din cauza padurii. Nu imi plac oamenii care se inchid in momente. Nu imi plac oamenii care nu privesc in perspectiva Fereste-te deopotriva de prietenia dusmanului si de dusmania prietenului. (Nicolae Iorga)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu