luni, 15 iunie 2009

Poti fi aici?


Pentru prima oara am nevoie de tine. Poti fi aici? Imi poti fi aproape? Nu doar acum si nu doar din vorbe... Am nevoie de tine pentru totdeauna! Mi-e atat de greu sa o spun cuiva, dar mi-e atat de usor sa ti-o spun tie, pentru ca esti prietenul meu si pentru ca stiu, acum stiu, ca te iubesc... Dar tu? Tu poti sa ma ajuti? Imi poti sta alaturi cand in suflet mi-e furtuna si cand nimic din ceea ce stiam atat de bine nu mai poate avea vreun sens? Ma poti ajuta sa zbor atunci cand norii si vantul puternic imi rup aripile? Mi le poti imprumuta pe ale tale? Ma poti asculta, iar atunci cand nici eu nu mai inteleg nimic, poti incerca macar sa gasesti o cale sa nu ma scufund si sa nu ma inec de tot? Poti, macar uneori, sa taci si sa nu ma judeci? Nici sa imi dai dreptate, doar sa taci... Poti sa ma privesti in ochi si sa imi spui doar ca ai incredere in mine atunci cand eu uit sa mai sper? Poti, prietenul meu drag, sa imi intinzi o mana, atunci cand eu, cu disperare, o intind spre tine pe-a mea? Poti sa imi fi alaturi cand nu mai stiu sa rad? Poti sa plangi cu lacrimile mele atunci cand ochii mei sunt secati de atata tristete? Poti sa te uiti la mine cand zambesc si sa te bucuri? Nu pentru tine, ci pentru ca eu sunt fericit... Ai stii sa mergi cu mine pe un drum pustiu si sa nu iti fie frica? Poti sa ma duci acasa atunci cand pierd ultimul tren? Dar poti sa ma faci sa simt ca langa tine e mereu acasa? Poti sa te opresti din drumul tau din fiecare zi doar ca sa ma intrebi ce mai fac? Atat... ce mai fac? Cum ma mai simt? Poti sa lasi deoparte totul pentru a-mi culege cioburile inimii si a le lipi la loc? Ai stii sa bei cu mine cea mai perfecta cafea intr-o dimineata deloc perfecta? Spune-mi, te rog, ai putea sa faci toate astea? Pentru ca nu am nevoie de inca un prieten care uita sa imi fie aproape nu mereu, ci exact cand am eu nevoie, nu mai vreau doar pe cineva care sa imi dea respins de cate ori il apelez, nu vreau pe cineva care sa ezite, vreau doar pe cineva care sa stie sa taie corect, dintr-o singura miscare si care sa stie ca alegerile lui au efect si pentru mine, nu am nevoie de cineva care sa ma uite pentru un el sau o ea cand eu ma sting putin cate putin, nu mai am nevoie de inca un prieten care nu are timp, pentru ca eu nu am nevoie de un prieten doar joia sau de cineva care sa ma iubeasca doar duminica de la ora 8 seara... Asa ca, iti zic doar ca am nevoie de tine. Tu? Poti fi aici? Poti sa ma ajuti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu